係兩日裡面,我接受了三個的 Fast Dating 約會,因為趕時間的關係,約第一個女仔o既時間我並沒有充足的準備,沒有打扮好、談吐也出了問題…之後的兩個約會,我吸取了之前的教訓,裝扮好自已,亦準備好話題,果然,那兩位女仔都幾喜歡我…可惜o既係我最喜歡的,係第一個女仔…諗返之前我睇過o既《當幸福來敲門》,幸福只留給有準備的人,而當初第一個約會之前,點解我唔好好準備,而我點解仍然抱住一個幸的心態?如果唔係,想要幸福係唔係而家就在手中?

聽一首歌來安慰自己 — S.H.E. 的《痛快》

痛快去愛 痛快去痛
痛快去悲傷 痛快去感動
生命給了什麼 我就享受什麼
每顆人間煙火 全都不要錯過…

(Fast Dating 只是一種比喻,我沒有參加過什麼 Fast Dating,至於比喻什麼,不便明言)

0 Comments:

Post a Comment



較新的文章 較舊的文章 首頁