COD4 真係一隻正 Game
Single Play 故事出色、氣氛一流
我想一隻出色的遊戲應該令玩家完全投入其中
COD4的確做到
佢係我第一隻打爆(有心機打爆)的 XBOX360 遊戲

說說 Online Multiplay
以前一直都係用 keyboard + mouse 玩 FPS
一時間要我用 joypad 控制,真係送死
完全係砲灰,係死左都知發生咩事
因為每一次死都可以睇返重播“點死法"
我心諗:有冇射得咁準呀?
開始懷疑到底我係咪已經老喇

--

經過一輪苦練之後,選o岩左自己的打法
選o岩左自己用o既鎗,現在的我己經唔係砲灰喇!

0 Comments:

Post a Comment



較新的文章 較舊的文章 首頁