今晚突然間收到一個陌生女仔的 ICQ, 她的 Info:

陳XX..我永遠都唔會再同你一齊,你唔同我去ball唔緊要,我唔信冇人同我去!我要放縱自己比你睇..所有人聽住,我唔係講笑既,肯做我男朋友,肯用 $3690 陪我去 ball,我即刻做你女朋友,絕不反悔!!!!我一個人住旺角info有相簿,我而家好想有人係我身邊比我攬住陪我!去我屋企又好,我去你度又好,去酒店都好,我打比你約時間地點,一定要高過我, 肥瘦靚仔唔靚仔我都唔介意,要20-40..你唔係想做我男朋友,冇錢同我去ball,唔使add我,我唔會理你!我一定要搵到一個肯為我,有緣既男仔,要你後悔一世!!!

這是我和她的對話:

kxxxx想死. (09:30 PM) :
我e家好唔開心..你可以出來陪我ma

Matthew ●_● (09:39 PM) :
失戀只係人生少少一部份~ 有起有跌的人生才精彩.

kxxxx想死. (09:43 PM) :
你真係願意同我去 ball, 做我男朋友愛我一世既話, 你而家過黎旺角搵我呀, 我好辛苦,我好想有人係我身邊, 唔想得自己一個人對住間屋亂諗野…

Matthew ●_● (09:45 PM) :
我唔會黎架. 你咁做會好危險, 萬一遇著衰人你點算 ar. 你可以搵下你o既好朋友傾下, 或者你屋企人丫, 佢地唔會係你想像中咁, 佢地一定可以幫到你.

kxxxx想死. (09:46 PM) :
咁算啦....

Matthew ●_● (09:47 PM) :
Take care~

P.S. 真假都好,說了我應該說的話

0 Comments:

Post a Comment



較新的文章 較舊的文章 首頁