以下係我搬家 Xanga 的第一個 Post ,但用落 Xanga 實在太唔好用喇,決定放棄,回歸 Blogger 。
--
點解 Harry Pizza ?
事源自“麥兜菠蘿油王子",Harry Pizza 是一隻超級可愛、超級樂於助人、超級開朗樂觀的小龜。他擁有童畫故事中快樂王子的那份精神,無私地去幫助落難中的麥兜。他的一句說話:『唔識可以慢慢學架,做菠蘿油最緊要開心丫嘛』,Touching & Sweet,我欣賞這一種人生態度。

點解 2nd Stage ?
上一個 Blog 是我的 1st Stage,都已經寫了年幾,我不想再胡亂撒野,我想風格上作一點改變,我想大家都會在這裡有所得著,我想寫得更好,我想有進步,我想作一個新開始。Xanga 雖然樣衰少少,但也不失為簡潔易用的網站,Harry Pizza, The 2nd Stage 就此展開…

1 Comment:

  1. 匿名 said...
    一球成名-係戲劇性左小小,不過有好多感動位!

Post a Comment



較新的文章 較舊的文章 首頁