有人見到我張相,話我有 D 似 劉細良 ,哈哈~ 真係唔知係讚我定係彈我。我真係唔覺有邊一忽似 劉細良 囉,我諗係張相問題。因為 Web Hosting 過期未比錢而 Cut o左,我張最可愛o既 Harry Pizza 相都無埋,所以用自己張相代替算吧! 話說這張相係我去台灣時,係一個我認為至今為止去過最浪漫的地方所影o既,就係 美麗華 的 幸福摩天輪(那是全亞洲第二高呀),配合那個夜景真係好好 Feel 。

有一個奇怪現象,我o既朋友係唔鍾意係度留言,反而好多時係 ICQ 或見面先同我講返呢個 Blog o既o野,咁都 OK o既。

0 Comments:

Post a Comment



較新的文章 較舊的文章 首頁