今晚發燒,食完飯之後坐係沙化度呆o左,望住一齣我最討厭o既《本草藥王》達半個鍾頭。之後我返o左入房,我聽住歌訓o左係電腦檯上面,我望住疊書無興趣睇,我望住部 PS2 無興趣玩,只有係 ICQ 同人傾計,聽到“喔噢"聲就起返身,打幾隻字就訓返低,好頹。人病o左o既時候就會感覺到對生命o既無力,當然知道自己唔會死啦,可以做o既o野就只係食藥同飲多o的水,然之後就是等待。聽到 Twins o既訪問,點解當佢地病o既時候都可以支撐到咁若無其事?有些人真係可以做到咁堅強和有忍耐力,有位同事成日病,但係就一日病假都未曾請過,可以話韌力過人。唔知算唔算係報應,有時我仲笑人成日病,阿媽話我平時皮氣又咁差,但一病就成個 BB 咁,病下都係好事。

3 Comments:

  1. 匿名 said...
    祝:新年快樂,身體健康!
    匿名 said...
    祝:新年快樂,身體健康!
    匿名 said...
    今年o既1月1日又係得一個人

Post a Comment



較新的文章 較舊的文章 首頁