現金水平嚴重偏低…要好好挨埋呢個月…

--

突然發現身邊出現很多超級 Fans…有任賢齊迷…Kelly 迷…還有何菇迷…
問我係什麼迷?可以說是…周杰倫…但也沒有到 Fans 的階段,只是他每隻碟我都很喜歡,他演唱會也沒有太大興趣去看。還有…S.H.E 吧!(說出來很多人也大跌眼鏡)

--

尋日唱 K 聽到同事唱“離家出走",唱得好好聽(本身首歌都好聽啦),今日就全日係咁聽住呢首歌,MV 裡的衛蘭真係幾靚。

--

有沒有追作者的感受? 我意思係追買某一個作者的著作…當我覺得一個作者諗o既o野好正,我就會一直追佢o既書來讀。追返曬佢以前o既書…因為我唔想錯過任何“和作者思想同步"的機會,學野,學佢點諗野,開自己的眼界。買好書,從不吝惜。

0 Comments:

Post a Comment



較新的文章 較舊的文章 首頁