今日睇o左《香水 - 一個殺人者的故事》(Perfume: The Story Of A Murderer)…

事前我對這齣電影的了解不多,覺得會係一齣很普通的驚慄電影,但估唔到都有幾大驚喜…

首先講o下故意背景,故事係發生在十八世紀的法國,這已經帶給了我第一個驚喜,因為之前我一直誤以為這是一齣現代片(provided that 我好鍾意十八世紀的歐洲故事﹚

音響好正!驚喜之二

攝影都好正!驚喜之三

演員不俗,由其是男主角那種淡淡的邪氣。驚喜之四

好多裸露鏡頭。驚喜之五

本來由頭到尾成齣電影都係發展得非常紥實,佢話係由真人真事改編我都相信。但個結局真係估佢唔到,來一個超現實的大規模性派對!驚喜之六

總括而言,我幾 enjoy 成齣戲…兩個多小時都唔悶,幾有戲味。

(有無留意男主角的每個僱主都係死得不明不白的?)

0 Comments:

Post a Comment



較新的文章 較舊的文章 首頁