話說尋日去打網球,打之前要買定o的水飲,係貨架上全部都係買二送一,有兩個朋友選擇"屈臣氏"(每支 $5.x)…三支水,兩個人飲唔曬,叫我買埋…但係我見到另外"首選牌"都係 $3.x,又係買二送一,咁點解唔買"首選牌"?

佢地o既解釋係"屈臣氏"質素好過"首選牌"…(我解釋)但只係一支水…呢兩個牌子有乜 Q 野分別?你平時飲開o水又係咪一樣同"屈臣氏"咁純正先?志在買個樽,等飲曬o的水時可以用黎載網球場水機o既水…咁又何必買貴o的?

若果他們的選擇很有理由,我會不顧面子的轉呔…但好多人都唔係我咁呢。面對現實的問題,有o的人會將它提升到原則或面子層次,而不能作出理性選擇,做成雙輸局面…

又例如我有個朋友係一位民族主義份子,他絕對不會買"日本貨"…但當你買o野見到一樣"日本貨"時,它完全能合符你的條件:o岩用、質素好、又平…咁你買唔買?當然買啦。但我那位朋友係唔會買,原因是"日本貨"。最後損失是他自己和製造那"日本貨"的公司,只因為我朋友將一個很簡單的現實問題提昇到原則的層次。

現實好多人又會因為自己落唔到台,而做出不理智的行為…


0 Comments:

Post a Comment



較新的文章 較舊的文章 首頁