朋友見到我好狼咁放機放 Game,問我做乜事… 問我係咪好唔掂…

其實無他,我認為咁做好合理~

--

誘因:
  • PSP 已經擺放超過一個月而未曾玩過
  • 幫朋友賣 PSP 時覺得價錢合理
  • NDS Lite 無論外型和畫面都十分吸引,想換機
  • 當時銀行現金偏低
  • 我使用過的物品通常保養都好好,放的價錢應該追得上市場二手價
環境因素:
  1. PSP 弱勢已成,未來還沒預見大作出現,價格將有下調空間
  2. R4 的推出令 NDSL 玩翻版已沒有“外型的顧慮",而且價錢平;三國志大戰十分受歡迎,但貨源短缺兼售價昂貴;以上條件促成新一浪翻版潮…愈來愈多人玩翻版(包括本來玩正版的人),二手 Game 將湧現市場,而同時市場承接力又下降
  3. NDSL 已成主流,NDS 無人問津
部署:
  • 考慮到環境因素(1),現在 PSP 二手價合理,立即沽出 PSP!
  • 考慮到環境因素(2)(3),必須將 NDS 在新年前賣出,因為利事錢的關係,新年後年輕人的購買力將會提昇,NDS 的二手價錢將會受壓(因為個個變曬有錢仔就只會買 NDSL)
  • 在 Yahoo 拍賣場出貨,因為買出的價錢會比街舖高

0 Comments:

Post a Comment



較新的文章 較舊的文章 首頁