有同事想學下投資o既o野,問我睇乜o野書好…
我都係投資初哥 =.= 勝在“博覽群書"(洗了很多錢 T_T)

--
《股壇解碼器》經濟日報出版 : 我買的第一本投資書
《証劵分析實踐》林森池 : 教你點樣去分析一隻股票
《股俠創富》陸羽仁 劉創楚 : 近期的好書 散戶必讀
《步上一億元財富之道》林少陽 : 理論實踐並重 容易消化
《168股市精解》張小喬 : Reference 用
--

以上書籍都係值得一讀的 不過就真係好即食

一些無咁試食的例如:
《股票作手回憶錄》《一個投機者的告白》《天才殞落》《短線交易秘訣》…等等 讀起上來還更有味道 得著可能更多 不過就真要慢慢消化

還有蔡東豪、方卓如、甘偉培等人的著作 都在我“收藏"之列

而每個星期 我都會將
《經濟學人》(訂閱)
《經濟一週》《財經一週》(在漫畫店)
讀一遍 …

朋友說我很狂熱 但其實睇書睇雜誌係我娛樂的一部份
至於股票買賣次數係好少 二三線股窩輪等絕不考慮
我常說我是個保守的投資者 :)

0 Comments:

Post a Comment



較新的文章 較舊的文章 首頁