本來今日打算睇<<尋找快樂的故事>>但係場次唔夾 所以轉左去睇<<英女皇>>
其實<<英>>我一直都想睇 一來我都政治有關的題材有興趣
都係多得陶傑在大肆宣揚 令到我心郁郁

講返齣戲 很平淡 可能我對英女皇了解太少
唔知英女皇為國家作過幾多貢獻
唔係太感受到在戴妃死了之後英女皇幾大壓力
可能係因為她在任以來建立的價值觀 都被戴妃之死一一摧毀

這是原則 vs 現實的問題
我這個凡事向現實低頭的小市民
下半旗 發表一段聲名 風光大葬 有何難
但英女皇就唔同 我亦投入唔到落去她的思想爭扎過程

演員做得出色 高度的寫實
故事沒有高潮 踏踏實實的完結

0 Comments:

Post a Comment



較新的文章 較舊的文章 首頁