今晚同同事食飯 意粉屋 超級貴
又不可以說是超貴 每人百幾蚊啦
但貴唔貴要計埋食物質素 計埋就貴啦

一個人行書店 自然會忍唔住手
如果有朋友陪我去書掂 多數會忍到手
點解會有呢種心態?
或者係我唔想比人睇通我那一刻我渴望什麼

屋企每一本書會代表o左我一份對知識的追求和渴求
小說當然例外 但或者咁講 每一本書都會代表住我一種性格
知道一個人睇什麼書 我大約會估到佢係一個點樣o既人
就算佢買o左唔睇都好 佢買的一刻都已經決定o左佢係想點

咁今晚我買o左咩書?

《天水圍 12 師奶》
想買好耐 好書人人推薦

《一次過讀完 22 本投資經典》
想買好耐 今次總於比我見到 仲有三本添
兩本書面都唔係咁乾淨 選了第三本最完美

兩本有 85折,$121.6 埋單 不錯

又買投資書?唔係嘛?無錯…我又買喇…
買書成癮症的病患者…無藥可救
錢… 無人嫌多… 更何況是知識?
有人玩音樂、AV、攝影洗好多錢
我洗在書上面 都唔叫多啦 (唯有咁樣安慰自己)

放心 未來有一段小小的假期可以比我日煲夜煲

講埋最後一件事
有朋友話我最近很瘋狂 成日講股票
無錯 我係日煲夜煲股票相關資訊
我不認為我是個精明投資者 所以我仲想知道更多

日煲夜煲不是今時今日才做
我已花了一年時間 我的滑浪時間才一年多
只不過係以前我學藝不精 很少提及

現在講多o左 又唔係因為我學有所成
原因係我較早前再度入市
又原因為我作為媽媽的投資顧問要交工課
眼見周圍既人講開就講咁解

同埋我覺得我能夠掌握到一些方法
對投資係有幫助 拋磚引玉咁解
我自己都想學多o的
但願我每次的買賣都比之前一次有進步

0 Comments:

Post a Comment



較新的文章 較舊的文章 首頁