我就黎轉工 相信呢個都算係一個公開的秘密
同事通常都會問:你第時諗住做咩工作呀?
我答:唔知呀,未搵呀…

唔通轉行咩?如果我唔做電腦 可以做得o的咩
咪又係會搵返一份 Software Development 的工作
有人建議我做投資顧問 因為佢做過銀行 Sales
我的財務知識和說服能力竟然比她還要強 哈哈

當我上 Jobsdb 的時候 我會選擇什麼的工作?

  • 不是經 Job Agent 的
  • 公司要有一定規模
  • 公司以 I.T. 為核心業務
  • 公司一定要有網頁 有多o的 Information
就係咁喇

0 Comments:

Post a Comment



較新的文章 較舊的文章 首頁