股票投機最重要是 EQ、是心態,但好多人仍然懞然不知,如在霧中

買要忍,沽要狠,行動要斬釘截鐵,嚴守紀律,切勿進退失據

--

兩星期前,我的大方向係全面睇淡,洗倉,一股不留

但我竟抱住投機博一博的心態想在上落市中賺少少錢

於是再度用少少錢入市,開頭的確賺到少少,於是因為貪婪再加一注

但經歷星期五的經典日,全部止蝕盤自動執行,被摑一巴

基本上我當初決定了大市的方向,再落市時已處於不利形勢,

但我就係 EQ 太差!最可幸的是我能夠控制注碼,盈利仍然能保存

--

下星期註定大升,問我後唔後悔,絕不後悔…

止蝕乃係保命的必須手段,10%輸都唔捨得的話,不如不好買股票

而上星期五係絕對有機會一瀉千里,有誰預計得到無形之手的出現?

1 Comment:

  1. 匿名 said...
    同意, 有誰可以係大跌市時仲好有信心入市.

    我係大市由二萬三跌到二萬二時不斷減持一d 唔係咁好既股, 汁多少就算, 持多佐現金.

    但係自己又諗, 出黎d業績唔錯呀. 同埋又諗下, d 錢都唔等住用, 米當係存定期lor. d 股都有二三里息, 所以無賣晒, 仲入佐d 覺得係低既股, 都係因為睇完東尼同聽完林森池之後先夠膽 haha.

    近日李四叔又有發言, 二萬五. 今次我都係睇二萬五, 又睇下尼次估唔估得中啦.

Post a Comment



較新的文章 較舊的文章 首頁