看到 Benny 的回覆,心中有感~

在 8 月 3 日我洗倉,至今我仍然覺得係一個非常正確的決定…
做成虧損只係因自己不守紀律

再到 8 月 17 日的無形之手出現,絕對係一個“意外"
事前根本係沒有人能預計得到(Insider除外)
而當日情況之惡劣,仍股災前之特徵
連插三天,大成交大陰燭,兇險之極

我有睇東尼,有聽林森池,有睇曹仁超…
但佢地的觀點不能滿足我心中的疑問
(是美國經濟和樓市問題,除非我能夠和他們當面發問)

而在股票市場最重要做到的終極目標係:
必須在股災或熊市來臨前能夠全身而退
若想憑一時幸運,去博回 10% 的升幅,
而下跌風險極大,虧損將會達到 20 - 30%
雖有 2-3厘,損失的機會成本又是何價?

有錢不怕沒好股,怕只怕牛市不再

--

這種瘋市能夠安然渡過者有兩類人:
1. 高人者…(a)持有非凡信念者、(b)持股 Safe Margin 非常高的投資者、(c)Insider
2. Innocent…(a)無知亦是最無所畏懼、(b)或後知後覺靠幸運、(c)依賴權威買對方向

2 Comments:

  1. 匿名 said...
    i support your view.
    the root of subprime is still unsolved.
    匿名 said...
    係尼到同你交流下真係唔錯. 自問一名初哥, 我覺得買股最重要係心理質素, 要做到跌市唔驚, 升市唔貪, 真係談何容易. 講易做難.

    睇既同聽既野多佐, 認識多佐, 每次升既時候都係整理一下組合既時間, 賣出一d 自己都認為唔係咁好既,成績表派出黎又唔係咁好既. 跌既時候, 真係會驚架, 因為信心唔夠. 一個好重要既原因點解要我揀高息的, 都係覺得佢會再跌, 但再跌我都唔洗驚 (用來安慰自己),因為我仲有息.

    總之就大家都努力啦!!!

Post a Comment



較新的文章 較舊的文章 首頁