這兩個星期,有一件事情差點兒讓我崩潰
就是爸爸的健康問題,由於是性命尤關
我請了很多天假來打點一切…
出出入入了醫院無數遍,很想努力
但我又能做些什麼?結果仍是令人氣餒…
天空是灰灰的,人生也欠意義
--
由於情緒實在十分低落…
是一種無心戀戰的心情吧
很想放棄工作…但這是不理智的選擇
--
股市偏偏在我的“黑暗時期"作調整
唔通連個天都唔鍾意我?
但發現金錢的損失相對於生命只不過是九牛一毛
我止蝕亦是毫不手軟,將手上的弱牌沽清光
用且戰且退的策略,沽 100%,用 50% 現金再買些優質股
但仍然是損手,財散人安樂
抱歉沒有將紀錄 post 出來…
就算有朋友跟我買,我亦打電話通知了
--
但我亦想再講多次…
金錢的損失相對於生命只不過是九牛一毛
如要散盡家財,救回爸爸亦是值得的

4 Comments:

  1. 米走 said...
    嘩...我都好明白你感受。
    希望佢冇事啦...如果需要我地,可以搵我地陪你架!!!
    匿名 said...
    見你咁耐無post野, 又見到你上一個post, 都驚你有痳煩野, 點知真係咁.

    尼d 情況下, 心情真係會好down, 自己又做唔到d 乜野, 只可以盡量陪佢多d, 希望你爸爸無事啦.
    匿名 said...
    發生什麼事也好,life must go on....
    記著要振作,同時亦為你爸祈求。
    Mikael said...
    Matthew
    Best wishes to your father and you.
    Take care,
    Michael

Post a Comment



較新的文章 較舊的文章 首頁