今天和米絲去街…首先,第一站係行九龍公園的文物探知館
雖然是星期日,但係裡面唔算多人,好靜,環境很清優,好舒服
展覽唔算好吸引:

  • 中環新海濱城市設計研究第二階段公眾參與 - 公眾展覽
    我地一齊填左份問卷
  • 「文物保育展覽」,「香港文物古蹟的保護」展覽
    好快就行完o左


P1000082

第二站係香港歷史博物館
我們主要是去看《從錢莊到現代銀行-滬港銀行業發展》展覽
米絲是從事銀行業,而她很喜歡去博物錧,看文物,看歷史變遷
所以我就安排了這個行程
其實你問我很喜歡去看歷史展覽嗎?我唔算係
但係比起行街行公司,看歷史展覽實在有趣很多
很享受和米絲一齊的這段時間

P1000079

好快又過了個幾鐘頭,我們還有第三站的節目
係去睇太空館的全天域電影《探索黑洞
差不多夠鐘喇!我地好快咁走出歷史博物館,快快的上巴士去碼頭
由於事前我已買好入場卷,剛剛趕得切入場

看了一半,覺得有點“賴野"
因為這齣原來唔係“全天域電影",而係天象節目
所以都幾學術性,唔係話比你享受係個宇宙飛來飛去
無乜浪漫的時間去比你睇星星…
而係好似一張張 Slide 咁有人講解黑洞的原理
我當然看得明白,但米絲就有點一頭霧水
我知道米絲會悶,所以就搞下佢 :)
好彩片場只是 40mins,就算唔好睇,損失都不太嚴重

IMAG0001

晚上,我有點血糖下降的現象
所以無做太多選擇,快快地我們走入去大家樂晚餐
我叫了一客鰻魚飯,米絲叫了焗豬扒飯 + 蘇皮湯
米絲食蘇皮湯個樣真係好搞笑…好似細路仔
個飯佢食唔曬,分了一半給我,好飽

食完,一齊行尖東海旁,我們選了一個位置極佳的坐位
整個海景盡入眼簾,面前的就是中銀大廈
坐底傾計,差不多兩個小時,海景這樣美,好舒服
打斷這段浪漫時間是因為一場小雨
好彩我帶了雨傘,其他人則有點狼狽
一段小小的雨中漫步之後,我就送米絲回家了…

1 Comment:

  1. 匿名 said...
    在愛情底下

    馬灰的文章,不好看了~~~~~

    XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Post a Comment



較新的文章 較舊的文章 首頁