話說商務大減價,所以今日就同朋友一齊去逛下商務
事前我已經準備好一張購書清單,準備掃少少貨

你可以話平時到二樓書店間唔中都有八折或八五折啦
不過我覺得二樓書店輸在同一本書的數量唔夠多…
我想買的書(唔係新書)都比較殘同埋污糟,缺憾多,買唔落手
行二樓書店我都係一本本咁買
同埋買新書多(或者好難搵到o既書)

講返今日我有乜野收穫:

  • 丈量世界
  • 反腦富翁
  • 四季奇譚
  • 槍砲,病菌與鋼鐵—人類社會的命運
  • 還有 4 本本地投資書(由於書名實在太過銅臭喇,唔寫出黎)
一共洗o左五百幾蚊,好滿足

0 Comments:

Post a Comment



較新的文章 較舊的文章 首頁