Benny 問我如果比重新黎過, 我會唔會打機, 睇電視先…
如果有得如果,我會選擇唔會,因為我覺得自己以往浪費了很多時間
不過,不代表我後悔,因為世上沒有如果。

2 Comments:

  1. 匿名 said...
    Matthew 講d 野越黎越高深, 好硩學 feel.

    係無得如果既, 不過我而家仲會打機同睇電視, 所以"如果"可以用黎睇將來.

    好似讀書時, 就如果我有溫書, 米唔洗咁lor. 之後就可以睇成, 我將來會溫書. ("如果"我會用來反醒下ma)
    匿名 said...
    我享受我打機、發呆、睇電視既時間

Post a Comment



較新的文章 較舊的文章 首頁