股市迷人的地方係,一入o左去你就好難走返出黎
除非輸到一舖清袋,收心養性…

基本上中國 CPI 咁西利,港股無理由唔跌,但佢就係唔跌比你睇
其實尋日應該跌,佢又唔跌… 呢個市係十分之難玩
你可以話易玩又得,因為矇查查都可以賺錢

今日有隻意外收獲係蒙古能源,爆上中
(但記住切忌高追,Timing is everything)

--

回應 Benny 留言:

匯豐的確係一個好好o既選擇

--

在浮沉於充滿銅臭的股市裡面…
我生活中唯一的清泉就係聽《張永霖的世界》
他的正直,是我一生的學習對象
其他讚美的說話不再重覆

今日收到宣明會的信,我成為了宣明會中國之友
我本身已經係樂施之友(大約一年多前開始)…
要成為會員好簡單:捐款

張永霖的說話或多或少啟發了我
有人話我捐款好傻,我無意見
因為我明白世上往往有很多我們認為正確的事
我們偏偏唔去做

當我環顧身邊擁有的一切,令我去諗:這是我應得的嗎?
更明白施比受更有福的道理

0 Comments:

Post a Comment



較新的文章 較舊的文章 首頁