有陣時回望我寫 Blog 的話題
都會察覺得到我某一段時間沉迷緊o的乜野

好明顯呢期係股票啦…
每當我對某一件事物產生興趣,我都會沉迷…
然之後離開。

--

小學:沉迷睇電視…

初中:打機、玩電腦…
每天放學去商場用 $5 租遊戲機打 15mins … 抄 Game
係咁洗錢,敗家仔

高中:玩 Online Game,拍拖
日夜不停地打,最後賣 Account,賺左 $1700
拍拖荒廢學業

大專:沉迷讀書、哲學、藝術(Monet 作品)、政治、電影、歷史
這是人生比較有意義的時期,閱讀興趣在此階段養成

1 Comment:

  1. 匿名 said...
    咁樣如果比你重新黎過, 你會會打機, 睇電視先?

    我就會啦. 雖然都覺得晒時間, 但係.... 反而我覺得而家d 小朋友成日要讀尼樣讀果樣, 暑假都好似無放假咁, 就好辛苦.

    張永霖講既股市狂潮.. now 一個月既上下波幅有成五千點...

Post a Comment



較新的文章 較舊的文章 首頁