到底我寫 Blog 的目的是什麼?
"唔想再寫"這種意念開始萌芽

根據我o既website counter
每天瀏覽呢個 blog o既人數只有十零廿人
實在少得可憐

到底是不是我應該寫一點東西能夠吸引別人呢?
到底是不是我能夠寫一點東西是比較有意義?
到底是不是我能夠寫一點東西能夠賺一點錢?
我覺得我可以…
但我這份人實在太自私…
而且又實在太懶…

書也不夠時間去讀 寫網誌做乜野?

回想當初我開始時
都只是想搵個地方作精神自慰吧
精神自慰這種行徑 我開始不屑去做!

6 Comments:

  1. 匿名 said...
    1. 我用blogline睇,實際上讀者未必係你想咁少既!
    2. 除非你係明氣界中人,否則單以文會友,是需時間去累積讀者的.
    匿名 said...
    我個blog 都係收視好低 =.= 不過有時候無人睇米自己睇返lor, 其實都幾得意架. 好似年頭我會定目標, 或者係一d 感觸.

    我能我諗野都會向好既一方面, 所以無乜煩腦. 雖然我都幾鐘意胡思亂想, 但係都係好既, 當諗到唔開心野, 我會stop 自己唔好再去諗 ^.^
    匿名 said...
    我諗blog的用途係記底某一刻你想同人分享的事,有感而發的生活點滴。
    是喜是憂都有佢的作用。
    當是一種抒發/宣洩的途徑。

    可能第時睇返會有另一種體會呢。
    (像中學時的週記:D).
    匿名 said...
    我係你的忠實讀者,強烈反對你停止打blog~ :p
    匿名 said...
    其實 Blog 既目的只係抒發
    唔一定要有人睇既
    Matthew Lai said...
    十分感謝大家的留言,我會好好考慮的!

Post a Comment



較新的文章 較舊的文章 首頁