今晚無意間講起這個話題,我亦深信「性格決定命運」這句說話。改變性格要花很大的力量,我試圖過咁樣做,但係失敗。認識有人能夠做到,覺得這是一個了不起的成就,但係點解我做唔到?可能這就是我的性格。睇過本書叫做《Seven Habits of Highly Effective People》,有一句說話:重複的行為會成為習慣,習慣做就性格。

嗯~明白亦理解。雖然睇書都算多,但係往往只著重享受吸收和理解的過程,唔能夠融匯貫通去應用在生活上。煲完一本書即刻想去煲另一本…壞習慣。可唔可以現在就去改變這一切?決定現在開始?我好喜歡她,能不能立即展開追求攻勢?又陷入心理學上 Approach-Avoidance Conflict 之中… 性格問題。U_U

1 Comment:

  1. 匿名 said...
    你有心儀對像?你覺得啱自己o既就試下去啦!加油呀!

Post a Comment



較新的文章 較舊的文章 首頁