病住咁樣過新年,都算係倒楣。記得05年我讀完曬書,個心真係散散地,下半年o既我成日掛住玩,做o左好多唔等洗o既野,真係要好好想想黎緊o既一年o既目標喇。

新一年,當然係想身體健康啦,要做多o的運動;

新一年,我要收拾心情專心工作,我要更上一層樓,我要好努力好努力咁做,我不會令賞識我o既人跌眼鏡,我更要令睇低我o既人驚訝;

新一年,我要再去旅行,再去遠一點的地方,找尋更浪漫更令人陶醉的;

新一年,我要睇曬書檯書櫃o既書,我要重讀《二次戰史》多一遍,我要重讀《雙城記》多一遍,我要睇得更深入的,我還要看更多更好o既書;

新一年,我要學好我o既語文,我要進步!

都差不多喇~ 目標再多,實踐唔到都係多餘o既。

0 Comments:

Post a Comment



較新的文章 較舊的文章 首頁