已經連續四五晚唔係屋企食飯,聽晚都唔係屋企食…結果就係洗多好多錢,食得多街上面的熱氣o野都唔健康…我發覺身體已經好唔健康喇,又少運動,身型肥左(以前我真係好瘦好瘦),體力弱o左,精神差o左,夜訓左。因為我發現秋冬季極少運動o既原因係無去游水!現在極需要 Develop 一樣適合秋冬季o既運動。今日搵左網球教練學網球,不過時間約唔o岩所以未安排好,希望快o的可以上堂啦。

興趣有增無減,為前途安排之餘,又想作一次“主題式的閱讀",因為自從睇完世界史之後,係書架上面再拎多幾本相關主題的書交叉閱讀,包括《中東戰火》、《第二次世界大戰戰史》、《從戰爭看歷史》、《戰爭論圖解》。我的 Technical 知識已經遠遠落後於“大市"喇,追返都要些時間…關於銀行儲蓄方面,要找尋一條出路,係上個 Weekend 已經翻查大部份基金資料,自己選了些心水,但事實我連數據也不太看得懂,還要再深入研究一翻…時間越來越唔夠,錢又越來越唔夠…

我好想每晚搵佢,但係又唔想佢日日都咁眼訓,唔知點算好…

0 Comments:

Post a Comment



較新的文章 較舊的文章 首頁