今日唔洗返工,因為公司搞食自助餐和保齡比賽,我諗公司係想籍呢個機會加強一下 Team Bonding 啦。都算係玩得幾開心,不過隻手就真係好倦,要抖返兩日先可以完全回復。事實上這間公司的確係不錯,好似一個大家庭咁,雖然唔係做過好多間公司,但係我會感受到高層們會關心員工,都想加強大家對公司的歸熟感。你可以說這是一種手段,因為現在正是轉工的高峰期,公司點都會想做點什麼去留下人。至於手段夠不夠高明我下唔到判斷,因為我都不知道同事們的感受,有人會覺得只係表面功夫,但我的評價係正面的。

對於一個變o左心o既男人,佢雖然知道現在的女朋友係好好,知道女朋友為o左佢做o左好多o野,但係變了就是變了,男人會怛惕不安的離開,因為他不知道新的女朋友會唔會都係咁好,但他會為一個憧憬去冒險。

0 Comments:

Post a Comment



較新的文章 較舊的文章 首頁