買股票o既時候,到底幾時買,幾時沽先至係最好?我記得睇過一本在圖書館借o既書,書名唔記得o左,作者都唔記得係邊一個,但肯定唔係我地成日見到、聽到o既財經演員,佢本人掂唔掂我都唔知,佢咁講:

其實買賣的秘訣,最好的係做到“順勢買賣":

  • 股票插緊o既時候唔好買住
  • 股票升緊o既時候唔好放住
我地要捕捉到:
  • 股票由跌轉升的轉勢(等佢升少少先)下買入
  • 股票由升轉跌的轉勢(等佢跌少少先)下沽出
我承認呢個係一個保守的方法,有以下缺點
  1. 你唔能夠賺到盡
  2. 想買或者會買唔切
  3. 跌o既時或者會放唔切
仍然覺得呢個方法講起上黎都好合理,因為未必次次能夠做到摸頂撈底…

講就天下無敵,得唔得就…

4 Comments:

  1. Matthew Lai said...
    《世界是平的》我睇過,《弱水三千》我亦都睇o左…

    我承認《世》不是什麼特別之作,它只是陳述一大堆事實比你睇,再講幾句,憑作者的名氣就成為暢銷書。梁文道講o既o野有佢o既道理,可能佢對《世》裡面講o既o野真係識曬啦,但《世》對我黎講都有o的價值。

    就係因為你唔知幾時高,幾時低,所以你可以使用這種“順勢買賣"策略。我唔覺得作者講這種策略係廢 up,文章的內容係我從自己的理解(以前的記憶)打出來…如何確認升勢,如何確認跌勢,可以採用技術分析,不過呢o的我就唔斑門弄斧喇…起碼會比“摸頂撈底"容易和穩陣。
    Matthew Lai said...
    就係好多人想捕捉先機…但捕唔到,之後要跳機…“順勢買賣"唔係要先人一步,重點係要“襯勢",正所謂“有大智慧,不如襯勢"
    米走 said...
    曹仁超都成日咁講
    「有大智慧,不如趁勢」
    Matthew Lai said...
    呢句咪就係曹仁超的名言!

Post a Comment



較新的文章 較舊的文章 首頁