我有一種經驗,就係發覺睇書得來的知識不是一朝一夕能夠應用得到…當你睇完本書「嘩!好正呀!」你會好快想依住本書去做,但做做下,熱情退卻了,就會慢慢忘記…無o左件事,如是者我試過無數次…

但在某一刻,眼前的事物會令你突然間醒起某本你睇過的內容…你會浮現出一種睇法、一種有基礎的分析…然後應用…而獲得一個不錯的效果。這種經驗我不是常常有,但一出現的時候我會很開心,因為感覺到知識慢慢融入在我思想裡面。

我睇書有一個缺點,就係無論睇“即食書籍"(如投資、Self-Help等等)、歷史或小說等,我都會自然地忽略很多內容細節,最後以極快速度忘記…係極快!但唔知點解某o的時候神推鬼拱我又會諗返起,而且有更深刻睇體會,然後再重溫返,睇睇睇。如是者來回幾次,因為我 Skimming 的速度很快,反而效果不錯。如果加埋之前的“五色螢光筆",Skimming 的速度還可以更快,覺得這種方式很適合我,大家可以參考下。

6 Comments:

  1. 匿名 said...
    我同書的緣不深
    希望你同書的緣可深
    成為別人的推動力
    Matthew Lai said...
    bynet,

    你講得咁文雅o既…都唔似你 :P
    Matthew Lai said...
    來恩,

    所以都係買書好~ 而家唔鍾意借書
    Matthew Lai said...
    蘇菲同紙牌,真係值得珍藏~ @.@

    不過我都係仲未買呢
    匿名 said...
    你去左邊呢?
    ^__^~~
    Matthew Lai said...
    bynet,

    今日放工同事生日去唱 K :)

Post a Comment



較新的文章 較舊的文章 首頁