我喜歡 S.H.E,事源我聽過她們一隻國語碟,覺得整隻碟都好好聽,及後從《綜藝大哥大》睇到佢地,性格幾真幾好笑…所慢慢多o的留意佢地…之後幾隻碟都無令我失望。

我聽過佢地一首歌叫《十面埋伏》,我覺得首歌編曲編得好型,而且用一個武俠角度去睇愛情,都幾得意…由於未睇過呢首歌的 MV,而我又成日會諗下:呢首歌o既 MV 應該點拍好呢…

“諗下首歌的 MV 應該點拍"係我的癖好,《十面埋伏》係一首我花了最長時間去諗o既歌,因為我實在諗o左好多好型o既 Shot。

而家係 YouTube 重溫返首歌o既 MV ,當然和我諗o既拍法有好大出入,我梗係覺得自己o既好o的 :P

PS:女仕們要留意歌詞~ 幾有意思的。

3 Comments:

  1. 匿名 said...
    我都好鐘意S.H.E 架~~

    "他還是不懂" 同 "不想長大"

    我幾鐘意聽!!!
    Matthew Lai said...
    棋,

    知音人~

    "他還是不懂" <- 好好聽
    "不想長大" <- 好聽

    ^_^
    Matthew Lai said...
    來恩,

    好似你話首歌夠奇怪丫嘛。

Post a Comment



較新的文章 較舊的文章 首頁