女朋友話要轉工、Wilfred又辭o左份工
我公司同Team的同事又走了…
周圍的朋友個個都話要轉工…
好明顯呢個係一個轉工潮

我有冇諗過轉工?有就一定有諗過
但係我覺現在的工作環境好好
有得發揮、前景也不錯…
最重要係:老闆信任我
他在我最困難的時間支持我
對我是有知遇之恩,我是不會忘記

我都唔細了,想安定下來
Career Path 是重要考量
細公司,你會懷疑公司前景
大公司,你會懷疑太多人和你競爭
我現在工作的公司規模剛剛好

人事關係亦是重要考量
現在為止我做了三份工
三份工的老闆都對我好好
三份工的同事亦都對我好好
我好難再祈求轉新工都會咁好

未來花少少時間去想就夠
一切隨緣,我不會再想太多
人生多變,永遠努力做好現在就是對的



2 Comments:

  1. 匿名 said...
    咩都係假,做得開心才最緊要
    匿名 said...
    恩...有道理

Post a Comment



較新的文章 較舊的文章 首頁