星期日我和 米絲 行大埔…

Matthew:你話轉唔轉工好?轉工可以賺多o的錢
Micy:賺咁多錢咁又點?
Matthew:我想有錢o的,唔有錢都要做個中產
Micy:做中產有咩好?咁辛苦咁多責任,一日追呢樣果樣
Matthew:我想第時間屋有個書房,望到海就足夠喇

Micy:
其實住公屋咪幾好,只要裝修得靚靚地,有張大床,住得舒服就得啦。
錢,夠洗咪得囉。你就成日都掛住個星河名居,成四百萬…
不過我地都申請唔到公屋啦,買間二百萬o既樓
比五十萬首期,供七、八千…咁就夠啦。
你睇下呢間就係我既 dream house 喇(大埔某屋苑)

3 Comments:

  1. 匿名 said...
    你有個咁知足既女朋友~太excellent la~
    態度正確~!

    不過要做到"享受生活"
    我諗 需要擁有比他想象中多的"資源"才行呢~
    Matthew Lai said...
    我女朋友沒有你想像的咁知足o既。
    匿名 said...
    我覺得有能力俾五十萬首期 ,已經叫"好叻"。

    五十萬... 距離我好遠o...

Post a Comment



較新的文章 較舊的文章 首頁