講都唔信…今晚有個舊同事打比我…
係以前我做暑期工認識的舊同事…
而咁多年黎,我只係做過一份暑期工…

他大概比我年長四、五年
現在已經成為一間公司的 Director
他問我懂不懂 J2EE,懂不懂 Design Pattern
這兩樣曾經是我的強項啊
High Dip 時我就是主攻 Design Pattern.

他問我有冇興趣到他公司工作
他是出得起人工的找人材的
我呆了… 加埋這份工,我眼前已有 3 個 offer
是什麼世界?我有點飄飄然…

返回現實,今晚夜我會打電話和 Daniel 傾計

0 Comments:

Post a Comment



較新的文章 較舊的文章 首頁