最近我正苦腦著一些事…是前途問題…

眼前是一個難得的機會
我將接觸到最頂尖的 Object Oriented 科技
一個非常大型的系統… SOA 的 platform development
一間肯花很多錢落 I.T.,市值過二百億的上市公司
人工更比我現時多 2x%

但…這份工係一年 Contract(有機會轉長工)
但…我會知道工作時間會長,係辛苦的,會少了很多私人時間
而且…我現在工作得很好,很穩定,上司好、同事好
只是人工比不上

“成功你敢嗎?"無錯,我是恐懼
我恐懼未來的不穩定和不確定性
我怕會轉去一個差的環境
我怕一年之後會唔知點算,我怕續唔到約
我怕轉唔到長工…我竟然會擔心自己的能力

但這個機會,很接近我的理想…

如果你係我,你會點選擇呀?

3 Comments:

  1. 匿名 said...
    做左後悔,好過唔做而後悔

    是你條粉皮說的(雖然後來你又推翻了這個理論)

    現在,是你實踐你的理論的時候了!
    匿名 said...
    你現在 得 2x 歲,驚咩o?
    再者,以你0既能力,就算"轉唔到長工",
    你都有能力搵一份幾好0既工。

    其實,我覺得 你要考慮 你係唔係真係想做0個份新工?

    份新工 係唔係 好有前途,e.g. 可以學到更多0野, 有機會promote ... ?

    同工作時間係唔係 長到唔可以接受。
    Matthew Lai said...
    Christie,份新工唔算好有前途,我睇過job description應該會學到好多新科技.至於promote就不能確定了,因為只是contract。工作時間方面,我知道會係非常辛苦,因為那間公司似係肯花大量金錢找人材,想在短時間內去解決一個爛攤子。

Post a Comment



較新的文章 較舊的文章 首頁