我放棄了那份新工作機會

原因是…
我渴望一個長久穩定的工作
不希望未來再會跳來跳去
雖會熱愛工作,但不想工作就是生活的全部
(新工作沒有Annual Leave,可以放假但扣錢)

我想自己有多點時間
去玩、去睇書、去思考、去學習
陪家人、陪女朋友、陪朋友

現在的工作我很滿意
前途也不錯,只是人工問題吧
心信,只要做得好,未來就會有回報

--

眼前還剩下兩個 offer
未來兩晚我會再和兩位老細傾傾

3 Comments:

  1. 匿名 said...
    新工作沒有Annual Leave ...
    如果我是 "你" ,我 都會 選擇 "留下".

    用自己0既休息去玩0既時間去換"金錢", 一d 都唔值得。

    :p
    匿名 said...
    早陣子我也面對同樣的問題,感覺上,無論選擇留定走,都係忍痛的決定(因為始終有野要放棄),身邊的人有8成都叫我走,不過我聽到最岩的一個意見,就係"要睇下你到底想要d乜",要錢?要前途?要穩定?要夾得來的同事?...
    知道自己想要d乜,就自然有答案係走定留~
    Matthew Lai said...
    "我想要D咩?"其實…這個問題我仍然未有一個清晰確實的答案…

Post a Comment



較新的文章 較舊的文章 首頁