曾經有朋友見我買股票,有錢賺,於是問我買乜o野好。說現實,我投資的經驗未夠一年…咁樣問我,我真係唔識答。不如唔好搞咁多o野,唔識o既話買基金算啦,又嫌蝕管理費唔抵…不如定期收集盈富基金算啦。唔聽,走去買,但又唔做足功課,周圍八,又買又賣…同賭錢無乜分別。

散戶最唔著數,最慘、最渣的地方係咩呢?就係受唔起衝擊,一有風吹草動:『大鑊!走喇!』 …反應過敏…一忍唔住…作出不適當的買賣。好少散戶 Hold 一隻股票賺到十倍八倍:『賺兩成!走喇!』。但專業的投資者,基金經理,做到賺十倍八倍的俯拾皆是,因為這是他們的職業,佢地自己有一個信念,就係點解要去買,而個樣基本因素有沒有改變到,如果無變就可以繼續持有;有變才走,這是專業和理性的。

普通散戶,撞到呢個街坊傾一傾,撞到另外一個街坊又傾一傾,信心隨時動搖,隨時準備失去當初買入時的原因和信念。基金經理,專業投資者經得起風浪,經得起周圍的雜音。大方向無變就繼續前進,除非你係好有經驗,你係個經得起風浪的投資者;否則做散戶一遇到風浪就蝕底,比人震兩震好容易就散。出色的散戶要自律,信念不要被雜音所影響。

1 Comment:

  1. 匿名 said...
    你講得好0岩....
    JUST LIKE MY MOTHER....
    有時放左d 股票轉頭即升就會呻, 成日話次次佢放親都總會升.....
    我真係想講無人叫你放架, 係你自己拿唔定主意, 無遠見要放之嘛, 放左就黎呻, 話"早知就唔鬼放啦! 一放左無左幾多幾多錢... " 真係好厭煩呀!!! 成日買成日賣, 可以賺得幾多錢呀! 人地話放就跟住人地放, 人地話買得過就學人地去買埋一份... 賺唔到就係度怨天尤人, 賴三賴四... 好煩!!!

Post a Comment



較新的文章 較舊的文章 首頁