今日放工推卻了同事們的飯局,因為自已尋日先剛剛病好,所以想食得清淡一o的和多o的休息。估唔到一返到屋企竟然係無飯食,因為我忘記o左今晚媽媽同家姐一齊食飯…

一個人食飯,聽著音樂,好多野諗,係呢個月裡面我頻頻撲撲,為o既唔再係自己,係為屋企人… 為屋企人亦都洗o左好多錢,但我發現一樣o野,就係錢能夠解決的問題,不是真正的問題

一個人我不會覺得寂寞,因為由細到大都已經習已為常,所以人多的地方我反而會唔習慣;由細到大我都係被家人照顧,所以當我要照顧別人o既時候就會唔習慣,有o的雞手鴨腳… 而當你見到一個家散曬o既時候,當初最受疼錫o既一個,就係最應該付出的那一個…

工作上,不用提!眼見的種種令人洩氣…

很倦,我真的覺得很倦…好似好多事情都要我一個人去承受;但當見到別人比自己處於更不利的困境,而做得更出色的時候,就對自己說:不要氣餒。

「臉上不要表現得太傷心或者太快樂,你在渴求別人的安慰嗎?渴求別人稱讚嗎?別人根本對你的事沒有興趣,所以你也不要去影響別人。」

1 Comment:

  1. Matthew Lai said...
    謝謝~~

Post a Comment



較新的文章 較舊的文章 首頁