前日去o左睇《地海傳說》,如果五粒星係滿分的話,它值一粒。我知道今次的監督再唔係宮崎駿,而係佢個仔,但估唔到級數真係相差幾十班,係幾十班!我完全係有“中伏"的感覺,要鬧o既o野太多,電影任何一個部份我都可以鬧一餐…劇本薄弱到不堪,但既然我都用o左幾十蚊睇完齣戲,我都無謂再浪費我時間去鬧…我只係覺得這齣電影完全影響他爸爸的 Studio 的名譽。

我走去 hk.yahoo.com 看看各網友的評論,有一些意見和我很接近:

“全套電影不論人物或故事無連貫性"

至於那些睇完都比五粒星,又大讚有意思、有意義的、有深度的,我只可以咁理解:只怪我睇得太多好電影;我原諒佢地唔識咩係劇本;我原諒佢地o既盲目;或者佢地只係細路仔。

片裡面想表達o既寓意和道理,全部都已經係老掉牙,有些電影可以將這些道理表達得好好,令人好深刻;但這齣電影我只覺得太說教和太膚淺,講幾句o的人就覺得好有 message !?唔係呱…

0 Comments:

Post a Comment



較新的文章 較舊的文章 首頁