假如你有萬五蚊人工一個月,你每個月應該可以儲到七千五百蚊,若果你和你女朋友同樣有萬五蚊人工一個月,兩個人就可以每月儲到一萬五千蚊,一年就可以有十八萬蚊,五年就可以儲到接近一百萬蚊。

其實拍拖和嗜好可以好平的,平常的睇戲食飯不需要花太多錢,一齊做運動、行博物館、到效外享受陽光空氣也是很好的活動,慳一點和屋企人住,少買名牌,唔好炒股票蝕曬o的錢。

當有少少錢的時候,買樓就不要買新的一手樓,因為二手樓會平一點,不要受環境引誘而急急去買,等地產市道調整,儲到你能夠有一筆相對豐裕的資金,盡量不要向銀行借錢,因為債是窮之根本。

如果找不到一個能夠和你有這樣相同價值觀的女朋友應該怎打算?人生有很長的路要行,若果兩個人不能有相同的目標,就很難一起走下去。

4 Comments:

  1. 匿名 said...
    相見好同住難!
    雖然同屋企人住係可以慳d,
    但係結左婚我唔認為仲同屋企人住!
    始終相處得耐都少不免會有拗撬!~
    Matthew Lai said...
    K,

    我唔係話結左婚都仲同屋企人住呀~ 我指係就算而家有錢,都暫時唔好搬出黎住~
    Matthew Lai said...
    來恩,

    唔係理想化架~
    匿名 said...
    如果你話係依家既話, 我就認同你既說話~ 我暫時唔贊成自己搬出黎住!
    搬出黎一闊三大!

Post a Comment



較新的文章 較舊的文章 首頁