今晚睇o左《妄想》,本來諗住係驚慄片,點知原來唔係,只係一齣前半段幾悶,後半段扭橋扭得唔係太"靚"o既懸疑片。如果五分滿分,我都會比三分,因為攝影的技巧都幾好睇,音響唔錯,而阿 Sa 真係比到一o的好"妄想"o既感覺我,可惜故事唔夠緊湊,劇本又唔係好突出。

梅菲定律話過:任何可以出錯的地方都可能會出錯。

今晚約o左人睇戲,我好早就去到,拎定飛,再去無印良品買o左o的零食準備,之後等呀等,點解都仲未到o既呢?打電話,無人聽,點解架…原來係我部電話出事!死火…

1 Comment:

  1. Matthew Lai said...
    工作以外o既o野,我通常都失策 U_U 又無記性

Post a Comment



較新的文章 較舊的文章 首頁