在大陸的日子
請了五天的大假上大陸,目的是和媽媽家姐一起吃喝玩樂,見見親戚朋友,relax 一下吧!但好多時都事與願違,話說準備花半日時間幫媽媽做的賣樓手續,搞搞下就花了幾天…周圍走,去了不同的大陸機關辦手續,由朝搞到晚,真係煩死人,效率又低…而今次更令我親身體驗到建行(939)的服務質素,返到黎香港我真係好想沽o左佢。對假期沒有什麼不滿,就當幫媽媽做事也是我的責任,而大家相處的時間裡都有開心的時刻,而且食o野好平又好味,大魚大肉也不會肉赤,吃飽飽的、傾傾計過一個晚上,我很享受。

返回香港的日子
在大陸我可說是與世隔絕,沒有電視、沒有上網…返到屋企第一件事就係打開電視睇新聞,我發覺 NOW 財經台真係好好睇,唔好講股票分析得準唔準喇,有幾個節目我覺得內容充實:《大鳴大放》、《市場放大鏡》、《環球金融快線》等等…其實其他節目也很好,不過我不記得它們的名稱。無辦法,平時我很少看電視、也沒有電視的控制權,只有在假期兼獨居的環境下才能夠一窺 NOW 財經台,坐係度我就睇o左成日…

不過我發現有一個問題,如果整個交易日都睇住財經台,你會同個市跟到好貼,就好似你個人行 緊一個 Shopping Mall 或者超級市場咁,周圍不斷有 Sales 同你介紹邊隻產品好,邊隻產品唔好,行得多自然會心郁郁,唔多唔少都會忍唔住買o野,有o的可能真係好o既產品,有o的係次貨都未定,隨時賴o野…

財政赤字
大約一年前,我開始每月為自己做一張 Balance Sheet,記錄住我的收入和洗費,咁樣會比較有系統咁計劃我的儲蓄、投資、消費等等。一直我都做到收支平衡,但係近呢三個月都錄得財政赤子,財政赤字來自多項的非經常性花費,包括幾件電器、返大陸的洗費、圖書、遊戲、食飯等等…除了自己缺乏紀律之外,我發現信用卡係其中一個罪魁禍首,信用卡真的能夠減少自己消費時的考慮和壓力,以前我唔會覺得係咁,但自從使用信用卡成為一種生活習慣之後才慢慢發覺。我認識一位女性朋友並不擁有信用卡,我開頭覺得好奇怪,沒有信用卡我會覺得很不便,但原來減少這一種方便,你每次消費都會更加諗過度過,未嘗不是一個好習慣。當然,女性有一個先天的優勢,就是平常的娛樂消遣,可以交給男朋友來支付,男朋友沒有信用卡就不行喇…

星期日好節目
見今日比較得閒,屋企又好似好大塵,所以進行一個大清潔,先吸塵,後拖地…搞搞下個人真係超熱,出曬汗,於是打大赤肋繼續做…見把風扇大塵,拆o左佢,再清潔…周圍都執o左o的垃圾出黎…做完曬之後,好支力,但周圍乾淨又整齊,幾滿足,住都舒服o的。情況就同 Programming 差唔多,Refactor 完之後我都會有咁o既感覺,不過屋企係會比阿媽睇到,會有人讚下,但寫 Program,老細就唔多理會喇…

1 Comment:

  1. Matthew Lai said...
    不過我個o的超支…多數都唔係洗係自己身上o既,我都 OK 自律。

Post a Comment



較新的文章 較舊的文章 首頁