尋晚睇o左《我愛你,你咪理,死未?》,有朋友問我點解會去睇?因為我一向很少看無舞台劇,對上一次我睇舞台劇已經係半年前o既事。點解睇,不知道,總之很想睇…

《我》係一齣音樂劇,談情說愛是主題,它將現代愛情的(醜惡)現實用一種搞笑方式表現出來,好好笑的同時,也會覺得好悲哀:

現代的即食愛情,人人對愛情都急不及待,運用各種手段,互相欺騙、口不對心,愛情淪為洩慾工具,情侶只因世俗的觀念痛苦地行埋一齊,再痛苦地分開,最後發覺自己在愛情路上已經走頭無路…

現實又係咪真係咁?有一些我了解得到,有一些我不知道,但感受到周圍的觀眾的反應,知道他們很有共鳴。

節錄劇介紹的一段話:「咁係咪睇完之後包保唔會再做情場炮灰?Sorry,當愛情殺到埋黎,有時真係唔理得咁多!」,從來我都覺得愛情難以捉摸,它是一樣無論你花多少努力,但結果都不一定成正比的東西,但我嘗試去了解它。

0 Comments:

Post a Comment



較新的文章 較舊的文章 首頁