黎緊我會放一個星期的大假,因為放假之前比較忙,沒有時間 Update 網頁。今日放工同同事食完飯後,去了深水步看看 PS3 和 XBOX 360 隻 Gear of War… PS3 真係比想像中差,而家反而有 D 心動買 XBOX360,因為有幾隻 Game 我都好想玩,包括:Gear of War、Ghost Recon、Call of Duty 3 、Dead Rising 等等… 不過依照我性格,買o左返黎,玩幾玩之後就會放埋一邊,我再沒有太大心機投放去遊戲上,成日都會覺得,花咁多精力和時間去玩,不如做返多 D 有意義o既o野啦。

行o左幾行,買了 NDS 新 Game:應援團(美版),諗住放假可以帶埋玩…買了《程序員》雜誌,聽日搭車時候睇…預期我會早幾日返黎,所以買了 50 隻 DVD-R,準備提早返黎o既時候可以花時間陪爸爸睇歐聯錄影…返到屋企,將 MP3 機差足電,過好歌、過好電台節目,當悶o既時候可以聽。再 Set 好股票止蝕位~ 諗下拎邊本書去睇好…執衫、執o野…

0 Comments:

Post a Comment



較新的文章 較舊的文章 首頁