投資係個人性格的延續
最緊要係做到訓得著覺
對生活不會造成影響
如果每天都要擔驚受怕的話
最好都是 Set 好止賺位走人

有人問我明明星期一睇淡點解仲唔沽?
其實 post 裡都講了理由

其實每一次買入都必須深思熟慮
最起碼都有一個 valid 的原因
一個 fundamental 的原因
基礎不變,無謂只爭朝夕
不停地去估頂估低,過於著重細節
其實最須要的是一個大是大非的決定

見我唔沽,唔代表你都唔沽
因為每人承受的風險不同 買入價也不同
我當然會錯,但經過一個深思熟慮的過程
就算錯了,最後我能夠吸收到經驗
令自己不斷進步
這也是一種得著

而 practical 黎講,大市正嘗試尋底
我認為之前的底部在 24000 點
今次尋底應在 24000 之上
取一個合理數目用 20 天均線即 25500 點
Around 25500 呢個區域
照計可以在這個位置"分段買入"

--

講開地鐵 呢隻係一隻世紀悶股
所以我一直好小心唔好輕易買入
因為入得早會錯失很多機會成本
市場每天都有機會 每天也有好股

而我第一注買入係美林出合併報告之後
因為我睇過份報告 基本上合併之後資產淨值都己經係 24,5 蚊
我 22 蚊買入有何風險?

第二注係前日買,因為下星期開股東大會
梗係炒一轉啦,沒有下跌的理由

雖然今個星期睇淡
但係 地鐵 係唔會跟大市走既~


1 Comment:

  1. 匿名 said...
    講開地鐵, 悶既股好似5仔咁, 但其實可以睇得好遠.

    合併先至係佢增長既開始.
    最快2008 才能反映合併後既成果, 即係09年業績先會反映出黎. 仲有, 幾年前地鐵開始大陸既市場, 好多內地鐵路都搵地鐵參與建造. 其實最吸引唔係呢到, 佢直頭做埋帶團, 係行商場. 因為佢包起佐好多物業管理.

    所以唔怕悶, 尼隻真係可以好穩陣咁增長架. 我組合入面就係搵佐尼隻坐陣. 當時唔揀5仔係因為佢次按同埋66有合併慨念.

    真係穩中求勝. 最緊要訓得好, 同埋唔輸錢^.^. 抄完合併可能又要悶返成年了...

Post a Comment



較新的文章 較舊的文章 首頁