哈哈…我只可以苦笑…

一直以來我所有判斷和預測都是正確
但偏偏昨天的判斷是錯的
錯在我以為大市應該暫時見底
錯在我將所有 put 輪食糊
錯在我反手買入中國人壽

昨天收市之後,我反覆思考
終於明白我是做錯決定!!
必須用止蝕盤保護整個投機組合…


今早開市前除了 領匯 和 工行 外
所有股票都定了止蝕價…及後果然逐隻打靶…
點知 中人壽 跌速之急竟然令我放唔Q到!!
大勢已去,再沽已經是太遲,等反彈

8月尾至今,我投機組合總成績是 -14%
又上完寶貴的一課,更証明我的測市系統都幾可靠
今晚我對 米絲 說:
“我要越戰越強!"
“當大市跌到 18000 點時,我們就結婚吧!哈哈哈~"

2 Comments:

  1. 匿名 said...
    恒指一日跌二千點
    國指千六點 so crazy
    "Deep V"之後的另一代表作 不過今次..

    美國布薯都睇唔過眼 今晚就出手了..
    「美國減息四分三厘 (22/1 21:25)」

    如果真係跌到萬八點
    我估除左你 無人再想今年結婚架啦
    但係喊苦喊死喊離婚既人就一蘿蘿
    同埋.. 天台會塞滿人
    匿名 said...
    真係kfc見!
    (IFC)

Post a Comment



較新的文章 較舊的文章 首頁