由於舊 Display Card 發生很嚴重的問題:
每逢瀏覽有 Animated Gif 的網頁,就會變得好慢
而且發出“之、之“的煩人聲響…
今日決定買過一張新的 Display Card

在黃金用 $260 買了 ATI Radeon 9250
但拎返屋企裝好之後,竟然開唔到機!
搞呀搞…用了接近 2 小時…
終於發現和我個 Card Reader 有關!
(只要我唔插佢就無事)
真係令人費解…

電腦o既o野…真係少搞少o的煩惱…
我真係好憎搞 Hardware
(我o既專長係寫 Software)
以前朋友知我搞開電腦,通常有問題都會問我
我百分之九十的答案都係:
“Format 過部機應該會搞掂架喇!"

0 Comments:

Post a Comment



較新的文章 較舊的文章 首頁