@Toward Financial Independence 提到,到底如何達致財務上的自由呢?首先要界定何謂財富:

用一條非常簡單的公式:

收入 - 生活開支 = 財富

財富就是這麼簡單,我地每個月淨返落黎o既錢就係我地o既財富。而最簡單累積財富的做法是:

降低自己的生活水準,洗少 D 錢。

咁到底點樣先至做到財務上的自由呢?財務上的自由可以定義為:

萬一我失去了現有的工作,我其他的收入都足以支付我的生活開支。

所以要做到財務上的自由,我地就唔可以只係顧住現有的工作,我地要開拓更多的收入來源。開拓更多的收入來源我知道唔係咁簡單,更加係唔可以強求,@At the Very Least 提到我地可以從興趣方面著手,外國有很多成功的例子係有個人在某一方面有興趣,他開設一個專門的網站作交流,慢慢吸引人流,從網站廣告得到了收入。另一種 開拓收入來源係:投資,投資可以係股票、外匯、基金等等,但投資的第一步就係要儲有足夠的資本,所以更加要減底生活開支,降低自己的生活水準。至於其他方 法,大家就要動動腦筋。

其實這些概念,一本好出名o既書:《富爸爸,窮爸爸》就已經好早提過,我升上大專的第一年就已經買o左黎睇,但係 抱住人睇我又睇的心態,完全無融會貫通,睇完就算,我相信好多人都同我一樣。不過《富爸爸,窮爸爸》的主旨係鼓勵人創業,但我相信這個方法不是人人適合, 起碼我就係一個唔適合做老闆o既人。

從今日開始,洗少 D 錢,降低自己生活水準,咁就有多 D 錢,生活上找尋機會去開拓更多的收入來源。就算你做不到財務上的自由,起碼當你沒有錢的時候,因為生活水準都降低o左,生活也不致於太難過。

參考:《富爸爸,窮爸爸》,Get Rich SlowlyAn Entirely Other Day

1 Comment:

  1. Matthew Lai said...
    盡信書不如無書,好多時 D 作者講到好有道理,到底有冇道理諗下就知,例如有陣時我地會講返以前點樣克服困難,講到談笑用兵咁,但實情邊會咁簡單丫

Post a Comment



較新的文章 較舊的文章 首頁