報紙、雜誌、電台都對呢次事件多過全方位的評論,所以我再講o的乜野大多數都係重覆觀點。從個人黎講,我都係一個曾經好八掛的人,都經常買《便利》之類的八卦雜誌。但從某一刻開始(大約兩、三年前)我就覺得唔應該買落去。

曾經在中環區工作過一段很短的時間,每天都看到很多白領,個個身穿行政服裝相當醒目,個個都係知識份子,一個字—型!但當睇到有人手上拎住本《便利》,我就即時對這個人的印象大打節扣:我會懷疑他個腦係諗緊乜野?他的道德水平係點?他的人格會如何呢?簡單咁講,我會覺得呢個人:唔掂!

「成日鬧,又要睇」,香港人表面的道德水平很高,但心裡面的道德水平就好低;八卦雜誌做得越黎越過份,常常測試我地o既道德底線,一方面壓底“心裡面的道德",另一方面社會輿論又會拉高我地o既“表面道德",最後個個人都成為偽君子。“唔掂"的觀念令我去重新審視自己的行為,當買呢o的雜誌時我會覺得尷尬、羞恥。

其實呢個 Post 我想講咩呢?

《便利》咁做落去只係做衰自己個名,我只係個普通香港人,我都會覺得唔想買落去,其他香港人都會漸漸醒覺(我知今期好銷得)。

PS: 我對買《便利》的朋友們絕無任何偏見,以上觀點並不適用於我的朋友身上 :P

3 Comments:

  1. 匿名 said...
    唔知點解,我總係覺得呢單野係一齣戲law~
    Matthew Lai said...
    Ryan,

    「都無o野睇o既,唔係咁大件事o都」

    但係“偷拍"本身就係有問題,週刊肯印埋出o黎賣就更加係有問題。
    Matthew Lai said...
    Dorothy,

    無錯,所以要準備花生 :P

Post a Comment



較新的文章 較舊的文章 首頁