聽到有人叫呢齣戲做《日本沉悶》,又真係幾貼切。其實我覺得災難片真係好好拍,只有要本去拍,都一定係穩賺o既。首先,講下我認為災難片o既要素:

  1. 真實感(或者投入感)
  2. 感人程度
  3. 故事條橋(較次要)
但係《日本沉沒》係以上三方面都係幾差下…講下特技,每個場境獨立睇起黎都係好悅目,但係就好似睇緊o的名信片咁!呢道影一張,個道影一張,話比你知,呢道火山要爆喇,個道海兆緊喇,日本而家邊一部份又沉o左幾多喇…完全唔能夠令人投入。諗返《強戰世界》、《明日之後》、《天煞》等等,全部都做到從主角的角度去感受一場災難,讓觀眾去投入,但《日》就做唔到呢樣野。

戲裡面的情好淡…或者係導演刻意舖排一段比較內歛的感情線。就係因為咁,感動唔到我,我都唔明白主角間的愛有幾深,我只知道男女主角每次見面都係一場很悶的文戲。當災難來臨的時候,正是襯托一段可歌可泣愛情的絕佳背景,催淚的功夫都係韓劇的導演比較到家。除了愛情,親情、友情也很淡…

災難片不太需要故事,只要拍得夠真、夠感人,小小的犯駁和瑕疵都是可以接受。但係《日》以上兩點都無,犯駁和瑕疵自然不能接受。男主角身處陸沉中的日本,仍然可以周圍“雲遊",確實利害;配角“結城"有妻有兒竟然不顧,留底說要為兒子保護家鄉?這算是個什麼的爸爸?不合常理地自私;代理首相離開本土,評估災情是合情合理,我不覺得他有什麼問題;博士提出的解決方法…成效成疑,我覺得有可能引發另外一場更大的災難囉。全日本得兩隻深海潛艇、兩個合格駕駛員,咁其他國家都有呱?就算無,放炸彈的時候可唔可以安裝埋個搖控引爆器?唔洗再派人落去咁危險。算你係 Work 喇,咁爆法,起碼都有幾場海兆呱?周圍的船艦竟然絲毫無損。

總括而言,整齣戲只在太保守,太表面化,太穩陣。一切劇情都在預期之內,睇落去全無神采…可幸的是,沒有例排出現在荷里活電影裡的做愛場面,實在難得。

4 Comments:

  1. 米走 said...
    乜荷里活有例排做愛場面架?
    你又留意到o既~~~
    咁荷里活d片真係真實好多
    發生災難仲有咩好做喎
    米走 said...
    網誌管理員已經移除這則留言。
    Matthew Lai said...
    米走,

    如果要你導演一齣災難片,照理應該會成為一齣咸片~~ :)
    Matthew Lai said...
    來恩,

    講下講下,原來呢齣係一套笑片!

Post a Comment



較新的文章 較舊的文章 首頁