從尋日開始,我就不停流鼻水,分析原因,是不是因為訓覺凍襯?我覺得遠因係:已經有兩個星期無做過運動喇…於是今日決定去游水(今天我放大假),好舒服,游完水再行下書店。原來蔡子強的《新君王論》已經出到第四本,而且仲係第二版添!我幾時錯過o左o架?呢個系列我不嬲都儲開,於是毫不猶豫拎o左一本,再買埋方卓如的《國金外望》,$100 有找。今晚打算重溫返《加勒比海.盜》的第一集,因為尋日睇完第二集。第二集,睇o既時候我講左好多句(心入面〉:咁都得呀?正所謂講古唔好駁古,但都唔係咁離舖呀嘛,個鬼船長o既鎖匙咁容易比你偷到、又咁容易走到、走到又咁好彩唔死得,好多場都好無聊,無啦啦打打打,個海咁大,又會咁橋撞到o既?!就算咁好彩都算喇,可唔可以比返上一集o既心思我呢?坐過山車o既劇情,都唔容許你個腦諗咁多,塞飽你就完場。

1 Comment:

  1. Matthew Lai said...
    你講o既o野咁深o既,係唔係有乜野寓意?

Post a Comment



較新的文章 較舊的文章 首頁